נחל המשושים-טיול ינואר 2019

שלום לכולם/ן...יום יפה אחרי הגשמים החלטנו להצפין לנחל המשושים...נסענו כרגיל דרך כביש 6 (אוהבים לקצר בדרך)..
הגענו לשמורת טבע נחל המשושים חנינו את האוטו והלכנו לעמדת הקופאי גם לשלם וגם לקבל הסברים על איפה מותר לטייל ואיפה אסור לטייל.

הקופאי הסביר לנו בסבר פנים יפות על המקום ואמר שיש רק את המסלול של נחל המשושים עצמו שהוא פתוח למבקרים.

התחלנו לרדת במדרגות למטה (צוהלים ושמחים) בדרך ראינו כמה סוגי פרחים שפורחים בעונה זו ויש ספסלים לשבת לנוח ולשתות..עברנו את רוב המסלול והגענו לגשר כתום מתחת לנחל כאשר המים זורמים בזרימה יפה לבריכה.

מקום ממש יפה לטייל בו.

ירדנו לכיוון הבריכה שיש שם צורות משושים ועל שמם בריכת המשושים...למרות שיש שלט שמזהיר לא להכנס לבריכה והאחריות על המטייל.רשות הטבע והגנים שמו גלגל הצלה למקרה ו...

שמחנו שהגענו לבריכה אבל בכל ירידה יש גם עליה חיחיחיחי.

עלינו את כל הדרך שירדנו וזה קצת קשה המזל שיש שם ספסלים בדרך מפוזרים והנוף מטריף ומשגע.

עלינו למעלה וראינו עוד שביל שמוביל לתצפית על האיזור ומרחוק רואים את החרמון המושלג.

הלכנו בשבילים שהתפצלו וישבנו על ספסל שממנו השקפנו על נוף עוצר נשימה.

משם נסענו לאכול בארומה צומת כ"ח.

כל הדרך לגולן הסתכלתי לצדדים מראה ממש נהדר , ממש וואו,,פרות מסתובבות בכייף שלהן אוכלות את העשב שצומח פרא.