גן לאומי ארבל-טיול חג שני סוכות 2018

שלום לכולם/ן..חג שני החלטנו לצאת לטייל בגן לאומי ארבל אשר נמצא מעל הכנרת המדהימה שלנו.
כדי לצאת למסע צריך לשים בתיק 2 ליטר מים לכל אדם,אוכל כובע וקרם הגנה.
נסענו מאשדוד דרך כביש 6 לצפון והגענו לחניון הגן הלאומי בדרך ראינו נופים מדהימים שנפרסים כמו שטיח באדמה.
בהגיענו למקום עצרנו בקופה (הרי צריך לשלם) הקופאית הייתה חביבה והסבירה שהמסלול מומלץ מגיל 8 (ראתה שיש עימנו את הראל בן 6.5)ושאלה האם אנחנו רוצים להיכנס בכל זאת..ענינו בוודאי! שילמנו 22 ש"ח למבוגר ו-9 ש"ח לילד, חנינו בחניון ענק ויצאנו מהרכב להתארגן למסלול, את תחילתו של המסלול פתחנו בצפייה מרהיבה על הכנרת שלנו שהיא מהממת ביופייה, לאורך המסלול יש יתדות ושרשראות המשמשות לטיפוס וירידה ממנו ואליו.
אסור לרוץ לאורך המסלול ולא להתקרב לפי המצוק (יש שלטי אזהרה)!, אם לרגע חששתם שתלכו לאיבוד אל דאגה לאורך המסלול תמצאו סימני דרך ממש כמו בוויז.
בהמשך המסלול ישנם מערות גבוהות אשר מהם להבחין בכפר ואדי חמאם ששוכן למרגלותיהן, גם תפילות המואזין נשמעות עולות מהכפר.
אורכו של המסלול כ-4 ק"מ ולכן חשוב להצטייד במים להתרעננות.
מהמערות המשכנו הלאה לעוד צוק טיפוס ששם צריך עירנות וזהירות.
טיפסנו למעלה ושם יש הסבר על המקום, אחרי עוד כמה דקות של טיפוס הגענו לחניון.
יש חנות של המקום, שירותים ועמדה למי ברז ומים קרים.