חופשה באילת מרץ 2020

שלום לכולם/ן...חופש זה תמיד דבר טוב ומבורך לנוח ולשכוח קצת מצרות החיים.

יום חמישי קמנו בבוקר לקחנו הכל כולל מצב רוח טוב ויצאנו לחופשה, מאשדוד נסענו דרך כביש ים המלח ומשם לכביש הערבה.

כל הדרך היה אפרורי וסופות חול, עצרנו 4 פעמים כי הרי צריך לשחרר שרירים, לאכול לשתות להתפנות.

הגענו לאילת עיר החופש הנצחית אבל הפעם הייתה אפרורית ולא כמו שאנחנו רגילים עם שמש חמה.

הגענו לחניית מלון לגונה מרשת ישרוטל ומשם נכנסנו למלון לצק אין, הפקיד היה מאוד נדיב ועם בשורה עצובה שביום ראשון סוגרים את המלון עקב הקורונה:(

נכנסנו לארוחת צהריים שהייתה מוגבלת עד 100 איש וטוב שכך, בפנים היה שפע של מזון טרי ומגוון,נקי ומסודר.
שיצאנו משם הודיעו לנו שהחדר מוכן:)

עלינו לחדר, התמקמנו ופירקנו מזוודות, אחרי מנוחה קלה והתארגנות הלכנו לשדרה בוליבר לטייל, שם קנינו כרטיסים למופע wow.

חזרנו לחדר להתארגן לארוחת ערב ומשם הלכנו למופע wow, המופע היה מהמם!!! בכוונה לא רושמת לכם מה היה שתלכו ותיראו בעצמכם ואז תחזרו לספר לי איך היה:))

יום שישי==קמנו בבוקר לתוך סערת רוחות עזה, התארגנו לארוחת בוקר מאוד טעימה:)) ומשם איך לא לקניון אייס מול לטייל ולשופינג...בדרכנו לקניון עפנו עם הרוח מצד לצד, נכנסנו לקניון וכן היו אנשים מעל המותר, עשינו שופינג עד שראינו את האומגה שיש שם...הבן שלי רצה לעלות אך התחרט ברגע האחרון:( מי אתם חושבים עלתה לאומגה? כן כן אני הפחדנית הכי גדולה בעולם חחחחחחחחחחחחחחחחח...ב5 שניות הראשונות זה פחד אלוהים אבל אחר כך עפה בכייף מעל ראשי האנשים ומעל הקניון...שאני סיימתי בעלי עלה על האומגה ועשה את הסיבוב ונהנה:))

משם הלכנו למבוך המראות ושם היינו צריכים לחפש אותיות בשביל ליצור מילה, הלכנו לאיבוד במראות והיה מצחיק מאוד שראינו את עצמנו כמה פעמים ונתקלנו במראות במקום יציאות חחחחחחחחחחחחחחח זה היה מצחיק ומהנה.

אחרי הקניון הלכנו שלא נאמר עפנו עם הרוח למלון ושם אכלנו צהריים והלכנו להסתובב במלון, ירדנו למועדון הילדים שהיה שומם ולא היה מה לעשות שם, המכונות של האקס בוקס לא עבדו.

עלינו למעלה לחדרים התארגנו ונרדמנו עד כניסת שבת, ירדנו למטה לארוחת שישי ובכניסה לחדר אוכל חיכינו מעט עד שקראו לנו להיכנס, שומרים על כללי הקורונה!!! האוכל היה טעים, ומשולחנות שמענו זמירות שבת וקידוש.

אחרי  הארוחה הלכנו לשבת בלובי, ב21 התחילה הופעה של להקת אורות הכרך, היה הופעה מאוד יפה ומהנה עם שירים של פעם ושירים של עכשיו, רקדתי סלואו עם הבן שלי הקטן:)) בגמר ההופעה פרשנו לחדר והתארגנו לשינה שבחוץ סערה רוחות וגשמים.

יום שבת==יום שבת עלה ועימו נזקי הסערה:( אחרי ארוחת הבוקר הלכנו לטייל בטיילת וממש כאב הלב על מה שראינו, נזקים לחופים ולחנויות.

יום שבת היה חשש כבד שלא נוכל לחזור לאשדוד עקב כבישים חסומים(הצפות),אך בסוף החסימה שוחררה וארזנו לחזרה לבית...

אילת היית טובה למרות הסערה:))