חופשת פורים באילת 2022

 שלום לכולם/ן...חג פורים הוא זמן טוב לצאת לחופשה ועוד בהפתעה מבעלי:)...יום רביעי בעלי הודיע לי חגיגית שמחר (חג פורים) הוא הזמין חופשה במלון ספורט באילת, שמחתי ובערב התחלנו לארוז מזוודות.

חמישי בוקר פורים הגיע, יצאנו לדרכנו לאילת לא לפני שאמרנו דרך צלחה ונסיעה נעימה ובטוחה...נסענו דרך כביש הערבה וכמובן איך לא עשינו מלא עצירות בדרך.

הגענו למלון ספורט, יש חניה שם מסודרת לאורחי המלון, חנינו שם והלכנו לעשות צ'ק אין...כשנכנסנו למלון קיבלו את פנינו 2 בנות מצוות הבידור אשר היו מחופשות כיאה לחג פורים.

עשינו צ'ק אין וקיבלנו את חדר 750 קומה 7...עלינו לחדר עם המזוודות כדי לפרוק אותם, החדר היה נקי ומאוורר.

בלובי היה קבלת פנים מאוד יפה שכללה מגוון מיני מתיקה,שתיה חמה/קרה ואוזני המן..אנשים יקרים אין צורך לשים דברי מתיקה בתיק כאילו אין מחר לא יפה ולא נאה.

אחרי שפרקנו את המזוודות הלכנו לאכול צהריים, האוכל היה מגוון וטעים.

אחרי ארוחת צהריים הלכנו לחדר לנוח,  אחרי המנוחה ירדנו ללובי לבדוק את המלון, הראל גילה שיש חדר אקס בוקס ומשחקי אלקטרוניקה דקת הליכה מהמלון וכמובן שיחק שם...

עלינו לחדר להתארגן לערב, ארוחת ערב הייתה גם טעימה...כשסיימנו את הארוחה הלכנו לקנות כרטיסים למופע wow ביום שישי בערב, יש אנשים שלא שמעו על מרחק מאנשים ונדבקו לבעלי.

הלכנו לטייל בטיילת של אילת, היה רוח וקר, במרץ צריך להתלבש היטב באילת בלילות, היו דוכנים שם והיו אנשים גיבורים שעלו לכדור שעף לגובה, אני אישית אוותר כדי שלא תהיו חירשים מהצעקות שלי חחחחחחחח.

יום שישי הגיע, קמנו ליום חדש, התארגנו וירדנו לארוחת בוקר, טיפ קטן--תבואו מוקדם כי אחכ יש תור עד לשער של המלון.

איך אפשר להיות באילת ולא ללכת לקניון ? כמובן הסיבוב הקבוע בקניון אייס מול ומשם לחנות צומת ספרים שנמצאת ברויאל גארדן....הראל חיכה בסבלנות מופתית שהחנות תיפתח כדי שיוכל לקנות את הספרים האהובים עליו:).

חזרנו לחדר לנוח ולהתארגן והראל ירד לבד לחדר האלקטרוני לשחק שם...תלונה קטנה למלון ספורט--את הברז בחדר יש לתקן, הוא דולף וזרם מים חלש...לידיעתכם:)

יום שישי בצהריים היו הפעלות בחוץ לילדים, כל מיני ביתנים ומשחקים...הראל נהנה מאוד וזה מה שחשוב!:)

ארוחת קידוש ליל שישי היה מאוד טעים ומגוון, כל אחד מצא שם את מה שהוא אוהב...אווירת קידוש שררה שם.

הלכנו למופע wow שבהחלט היה wow, זה מתחיל כשאבא נותן מתנה לבן שלו ועוזב....פעלולים עוצרי נשימה...חייבים לראות!!! הנחה לאורחי מלון ספורט, רצינו ללכת לטיילת אך הרוחות והוקר מנעו זאת מאיתנו וחזרנו לחדר לישון.

יום שבת הגיע, זוכרים את מה שאימי זל אמרה? אורחים שבאים גם הולכים...התארגנו אחרי ארוחת בוקר לצאת לדרך לאשדוד, עשינו צ'ק אאוט ויצאנו...

תיסעו בזהירות, אל תעקפו היכן שאסור...בדרך יש שלטים על אנשים שנהרגו:(

אין ספק שאחזור שוב למלון...

























































תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגת פתי בר דגנים מלאים מ3 מרכיבים בלבד:))

צלי טבעוני עם נתחי סויה דמוי עוף של טבעול:))

גן לאומי אשקלון-דצמבר 2019