טיול עצמאות אילת 2019:)

שלום לכולם/ן...אחרי כמה ימים לא קלים שכללו אזעקות ריצה לחדר מדרגות ושמיעת בומים מתוך שינה תוך כדי הסתובבות מצד לצד (לא הדבר הכי נעים בעולם) הוחלט בספונטניות לנסוע לנופש באילת ביום העצמאות.

הסתכלנו בקבוצות טיולים בפייסבוק ולפי זה בחרנו להזמין באכסניית אנ"א אילת.

הזמנו חדר מיום חמישי עד שבת דרך האתר עצמו של האכסנייה.

התארגנו יום חמישי בבוקר, הכנו מזוודות ושקיות מכל טוב לדרך, קדימה יצאנו לדרך.

נסענו דרך כביש 34 וכל הדרך הסתכלתי על היופי של הדרך כאילו לא היה מלחמה לפני כמה ימים, הכל היה רגוע ופסטורלי.

תענוג של נוף כל הדרך עד צומת הערבה לעצירה ראשונה,,,העצירות הבאות עין יהב ופונדק 101 ובואכה אילת.

הגענו לאכסנייה (החניה מאחורה),,אנשי הקבלה היו נעימים מאוד ואחרי שהכל שולם ניתנו המפתחות ושלט טלוויזיה והיידה לחדר 38.

באנו לחדר התארגנו נחנו (בכל זאת נסיעה ארוכה) ויצאנו לקניון אייס מול (הרי איך אפשר בנופש בלי קניון?),הסתובבנו ונכנסו לבית קפה לאכול ..הזמנו מנה משגעת מאפה יווני, המנה לוותה עם מלפפונים חמוצים,ביצה קשה טחינה עגבניות וסלט...ממליצה על המנה הזאת!!! שסיימנו לאכול הלכנו בעקבות ההמונים לרחבת הקרח היה מעין הופעה נחמדה, כולם היו מרותקים, משם הלכנו לחדר להתארגן לשינה.

בבוקר שישי קמנו בכייף התארגנו וירדנו לארוחת בוקר...וואו במילה אחת!!! ארוחה שלא נופלת מבתי מלון הכי יוקרתיים, הכל מהכל בשפע וטרי...החדר אוכל גדול יחסית...סיימנו לאכול הלכנו לבריכה (הרי איך אפשר בלי בריכה בחום האילתי) ..בסיום השהייה בבריכה הוחלט ללכת לטיילת לשוט בספינה...באנו לקבלה של הספינה והתברר שיש ספינה חדשה 3 קומות..ישבנו בקומה ה2 צפינו על הים הכחול ושטנו בכייף עם הסברים על ירדן ושמורת האלמוגים.

שחזרנו מהספינה הלכנו לראות את הפארק כושר של האכסנייה...הילדים עשו כושר:))

עלינו לחדר התארגנו ונרדמנו עד כניסת שבת,שהתעוררנו התארגנו וירדנו לארוחת ערב שבת ושוב הכל בשפע ומגוון...תענוג לשמוע את הקידוש של ערב שבת משולחנות ליד ולהצטרף אליהם לשירת שירי שבת קודש...סיימנו לאכול עלינו לחדר וכולנו נרדמנו ...שבת בבוקר קמנו התארגנו עם המזוודות ירדנו לארוחת בוקר וכמו שאימי זל הייתה אומרת אורח שבא גם הולך...ירדנו לקבלה החזרנו את המפתח והשלט ונפרדנו לשלום...אנחנו עוד ניפגש...חזרנו הביתה מאוד מרוצים!!!

הסתכלנו בקבוצות טיולים בפייסבוק ולפי זה בחרנו להזמין באכסניית אנ"א אילת.

הזמנו חדר מיום חמישי עד שבת דרך האתר עצמו של האכסנייה.

התארגנו יום חמישי בבוקר, הכנו מזוודות ושקיות מכל טוב לדרך, קדימה יצאנו לדרך.

שחזרנו מהספינה הלכנו לראות את הפארק כושר של האכסנייה...הילדים עשו כושר:))