טיול צוק מנרה-ראש השנה 2018

שלום לכולם/ן...קח תרמיל קח מקל בוא איתי אל הגליל זה שורה מתוך שיר ידוע ואהוב...אנחנו לקחנו את הרכב לטיול בגליל העליון:))

ראש השנה זה זמן טוב להכיר את ארצנו היפה לאורכה ולרוחבה.

הפעם נסענו לצוק מנרה אשר נמצא ליד קריית שמונה.

צוק מנרה זהו פארק אתגרים שכולו פעילות אקסטרים ולצידו הליכה בטבע בשבילים מסומנים.

עלינו לרכבל,מלגשת ההרים ונסענו ברכבת לאורך גבול הלבנון.

הרכבל עולה למעלה ובדרך עוצר בכמה נקודות שאנשים יוכלו ללכת ולעשות כייף,מהרכבל הלכנו לרכבת ונסענו לאורך הגבול עם לבנון, מרחוק ראינו עמדות חיזבאללה ובתי לבנון, הרכבת עוצרת והקריין מספר על אורך המסלול, ממש כייף לילדים ולמבוגרים כאחד.

בדרך חזרה מהרכבת לרכבל הילדים טיפסו על קיר טיפוס חינמי ואנחנו ישבנו לאכול בשולחן מתחת לעצים.

ירדנו ברכבל למטה ובדרך יש נוף מרהיב ועוצר נשימה, מומלץ לצלם:)

הגענו למגלשות הרים שצריך לחכות המון זמן בתור (כשעה) אבל זה משתלם בסופו של דבר, לפני שעולים למגלשה מקבלים הסברים מהמדריך לגבי התנהגות במגלשה..עולים זוגות זוגות ויאללהההה קרחנההההההה לתת מהירות לנסועעעעעעעעעעעעעעעעעעע.

אחרי המגלשות הלכנו עייפים אך מרוצים לכיוון המכונית והביתה, בדרך עצרנו בארומה בצומת כ"ח הכריכים שם טעימים מאוד.

מומלץ לבוא בבוקר להספיק הכל:))