נחל אוג-טיול סוכות 2018

שלום לכולם/ן...הפעם בחג סוכות נסענו לטייל בנחל אוג אשר נמצא ליד ים המלח.
קמנו בבוקר מוקדם והתארגנו לנסוע לטיול לנחל אוג,סידרנו את התיק עם מים (שמסתבר שהבאנו פחות ממה שצריך,,צריך 2 ליטר לכל אדם!!),כובעים,קרם הגנה (חשוב מאוד!!!),אוכל שיספיק לכולנו.

לנחל אוג נסענו דרך כביש 443 (המפחיד) מכל הצדדים מכוניות עם רישוי לוחית ירוקה ואפורה.

הגענו למרכזון אלמוג ואחרי 2 דקות חנינו בחניון נחל אוג,יצאנו מהרכב והגענו לבודקה של איש רשות הטבע והגנים שהסביר לנו בנועם על המסלול (לאן ללכת ולאן לא ללכת).

התחלנו לטייל בפאתי נחל אוג עד שהגענו לסולמות,,עלינו אותם, לילדים מתחת לגיל 6 מומלץ שההורה יהיה מאחור למקרה וחלילה יקרה משהו...

המשכנו במסלול והגענו לעוד 2 סולמות,בדרך סלעים ואבנים,יש קטעים עם צל וקטעים רק מתחת לשמיים.

הדרך כולה 3 ק"מ ולוקחת שעה וחצי שעתיים.

יש במסלול סימני דרך של רשות טבע והגנים ככה שאי אפשר להסתבך יותר מדי.

סוף המסלול יש עלייה חדה ואחכ מישור עד החניה.

הגענו מותשים אך שמחים לחניה:))

בדרך חזור לאשדוד עצרנו שוב במרכזון אלמוג לשתיית מים (הכרחי ביותר!!!),משם שוב חזרנו דרך כביש 443 ואני כל הדרך מתפללת שמע ישראל שנגיע בשלום לבית, עברנו 3 מחסומים, בצידי הדרך שלטים ברורים שהכבישים ממשיכים לכפרים פלסטינאיים עויינים ואין להיכנס לשם!!!

הכי חשוב לקחת לטיולים כאלה מים,כובע קרם הגנה והרבה מרץ.