סוכות באשכולות- בסימן 70 שנה להקמת המדינה:)

שלום לכולם/ן...מהצפון ועד הדרום – טיולים, סיורים מודרכים ופעילויות ללא תשלום

מטיילים עם ערכים: פרויקט הטיולים המסורתי של אשכולות פורום מרכזי סיור, לימוד ותודעה יהודית-ישראלית, ממשיך גם בחול המועד סוכות.  במהלך החג, מדריכי הטיולים של אשכולות יפרסו על פני 22 מוקדים ברחבי הארץ ויציעו למשפחות המטיילות סיורים,  טיולים ופעילויות בסימן 70 שנה לישראל, הכוללים פעילויות, סיפורי מורשת, מור"קים ועוד.
פעילויות חקלאיות לכל המשפחה ∙ הצגות ילדים ∙ סיורים מונגשים לאנשים עם מוגבלויות ∙ סיורי ערב מיוחדים ∙ סיורים מודרכים וטיולים ברחבי הארץ ועוד
08-10/10, ימים ראשון עד שלישי ברחבי הארץ, ללא תשלום.
לפרטים: מוקד אשכולות 0778994989 ובאתר אשכולות: eshkolot.org
אשכולות בשיתוף האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך, יציעו במהלך החג מערך טיולים, סיורים ופעילות ערכית ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, זאת ב 22 מוקדים שונים בהם: רמת הגולן, חיפה, יהודה ושומרון, עמק האלה, תל אביב, באר שבע וכן אתרים נוספים. מערך הפעילות השנה יהיה בסימן 70 שנה להקמת מדינת ישראל. בין הסיורים: סיור בעקבות משק המים בישראל, סיורים חקלאיים ברמת הגולן, סיורים ביערות ישראל בהן יער ריחן, יער הרצל בחולדה ועוד. השנה, בנוסף לטיולים ולסיורים היומיים, יציעו מרכזי הסיור של אשכולות גם סיורי ערב עירוניים בצפת, חיפה ויפו. בסיורים יגלו המטיילים צדדים חדשים ומפתיעים בערים המוכרות. בירושלים יצאו מגוון סיורים מ 3 מוקדים שונים אשר יתחקו אחר סיפורה של ירושלים מדוד המלך ועד לדוד בן גוריון. 
כל הסיורים מודרכים על ידי מדריכות ומדריכי מרכזי הסיור והלימוד של אשכולות, לצד ההסברים ייהנו המטיילים משפע של פעילויות חווייתיות המותאמות לכל המשפחה.
אדיר וישניה, מנכ"ל אשכולות" : "במהלך כל השנה, עשרות מרכזי הסיור והלימוד של אשכולות פועלים כדי לחזק את חוויית הטיולים הארצישראלית ולהפוך אותה לחוויה בעלת ערכים משמעותיים המתייחסים לזהות המקום. חול המועד סוכות הוא הזמן האולטימטיבי לצאת, לטייל ולהכיר את המקומות שעיצבו ומעצבים את זהותנו. השנה, מדריכות ומדריכי אשכולות יציעו עשרות סיורים, טיולים ופעילויות ברחבי הארץ, בסימן 70 שנה למדינת ישראל. 70 שנה של מורשת שבאה לידי ביטוי בנופי ארצנו, בהיסטוריה ובמורק״ים . מאחורי כל שביל, עץ ויישוב ישנו סיפור ואנחנו באשכולות מספרים אותו".
הטיולים והפעילויות יתקיימו ב08-10/10 בחול המועד סוכות. סיורים מודרכים יצאו בשעות 10:30, 12:00 ו 14:00. סיורי הערב יצאו בשעה 19:30.  הסיורים מותאמים למשפחות.
לפרטים נוספים, פירוט המוקדים והרשמה לסיורים: 0778994990 
ובאתר אשכולות: www.eshkolot.org
יש להירשם לסיורים מראש.

אודות אשכולות-"אשכולות" הינו איגוד מייצג של כ-30 מרכזי סיור, לימוד ותודעה יהודית-ישראלית. המרכזים מהווים "בית יוצר" לעיצוב תודעה יהודית-ציונית-ישראלית ופרוסים בכל רחבי הארץ מהגולן ועד אילת. היקף הפעילות של אשכולות רחב וכולל הכשרות צוותי הדרכה והשתלמויות וכן למעלה ממיליון וחצי ימי טיול בשנה. פעילות אשכולות מועברת למגוון אוכלוסיות וקהלים עם מומחיות לתלמידי מערכת החינוך וטיולים ופעילויות למשפחות.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עוגת פתי בר דגנים מלאים מ3 מרכיבים בלבד:))

צלי טבעוני עם נתחי סויה דמוי עוף של טבעול:))

גן לאומי אשקלון-דצמבר 2019